I LOVE YOU

Sorry to Ihsan . Nabil , Farah dengan Syida seriously memang suka buli kau . Kau kan comel , kecik , tapi kau seniour . Rasa macam kurang ajar pulak buli kau ni . Kesian kau . Yang penting muka waaa paling tak boleh blaaa -______-

Dan kali ni , tiba masanya dorang membuli junior gedik dan gemok . Hari tu aku lah yang paling over , yang paling gedik , yang paling beria . Tapi naseb baek dorang semua boleh terima . Ta tahu lahh kan dalam hati macam mana  Tapi aku harap everything going fine . 
So bila masing masing dah tak puas hati dengan satu sama lain , apa lagi mula lah gaduh . GADUH SENYUM !! -______- Tak nampak gangster langsung gaduh gaduh tapi senyum , ketawa bagai . Haaa lupa nak bagi tau lagi satu aku bengang masa ni is sebab aku rasa macam aku terlalu over sangat . Orang lain relax pakai selipar aku beria pakai kasut .
Tapi Syida dah mula tarik diri from that big fighting . Cehh big fighting konon . Beriaaaaaa siottt . Tapi ta ape , sesi buli membuli masih diteruskan . Sekarang Nabil Ustaz Muda pulak kene buli . Aku jealous dengan dia sebab dia sangat kuat menghadapi segala masalah , dia cuba selesaikan masalah tu walaupun libatkan nyawa dia . Aku jealous dengan dia sebab ilmu agama dia sangat luas . Dia sangat kuat iman . 
Tapi Nabil mulalah panggil backup . Syida pon datang menyelamat . Aku dengan Jijul masih tak puas hati dengan sorang minah ni and sorang mamat ni . Sorang pandai math , sorang terror bab bab agama . Tak apeee aku terror makan dan aku sangat awesome . Dorang tak awesome . Hahhaha jahat gila aku .
Tapi kiterang akhirnya berdamai , Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar . Hubungan masih rapat . Nabil dengan Jijul tetap nampak segak , kacak dan macam gay couple gituu . Hahhaa gurau . Aku dengan pasangan lesbo aku tetap nampak cute , cantik , awesome . Eh tidak ! Awesome hanya aku , Syida dia lawa je . Hhahahah gurau yayang .
Haaa ni aku . Motif gambar ni bukan untuk menunjuk nunjuk . Tapi aku suka gambar ni . Thanks to photographer which aku ta tahu siapa yang amik gambar ni . Jadi nilai persahabatan itu sangat besar . Nilai dia bukan sebanyak 5 ringgit , 50 ringgit , 500 ringgit , 5000 ringgit , 50 000 ringgit , 5 juta , 5 billion ringgit . Haaaaa besar dia sampai ta terkira . Jadi kita kena hargai persahabatan yang kita bina ni .

I LOVE YOU SYIDA , JIJUL , IHSAN , NABIL ! THANKS FOR THE GREAT DAY !

No comments:

Post a Comment