Our friendship never ends.


Its hard to leave my own bestfriend far apart from me. I love you. I miss you. And the most important I miss our friendship. But I don't have any idea what happen to us this lately. We have a lot of difference now. But I still believe that you will be mine forever. I like the way you treat me. I like the way you know me more than anyone else. I like the way you understand me. I like the way when you not asking me to be anyone else. I like the way you like 'me'

Kita hadapi macam macam masalah. Kita sama sama kena kutuk. Kita hadapi pelbagai kerenah orang yang tak suka kita. Kita try jadi cool depan musuh kita. Sebab tu cara untuk membunuh musuh, dengan senyum :) What I like about you, because you are so brave. Berani hadapi semua orang. Berani hadapi pelbagai dugaan. Berani amik risiko. Kadang kadang aku cuba nak jadi seberani macam kau. Tapi aku tak boleh. Kau tahu yang kau ni sebenarnya idol aku. Aku dah anggap kau macam mentor aku.

Bila hubungan kita macam renggang, sumpah Syida, aku tak senang hati. Aku tak sedap hati. Mulalah aku fikir, aku ada buad salah ke dengan kau? Aku sayang kau Syida. Kadang kadang aku rasa takut. Takut sebab apa? Takut kau tak maafkan kesalahan aku. Takut hubungan kita retak terus :( Aku tak nak macam tu. Aku nak hubungan kita kekal. Aku nak kita sekolah sama sama. Belajar dekat universiti sama sama. Duduk rumah yang sebumbung. Hari ni kau masak, esok pulak kau yang masak. Hahahaha macam tu la :')

Aku yakin and pasti tak ada orang boleh gantikan tempat kau dalam hidup aku walaupun sesaat Syida. Seriously you are the best among the best

Truly,
Me

1 comment: